четвртак, 26. децембар 2013.

2013. u nekoliko crtica

Stiže kraj godine pa nije loše da se napravi neki rezime. Sedma godina u kojoj planinarim. Iako sam samo jednom išao preko 2000m nikada do sada nisam bio redovniji. Jednom sam negde pročitao da čovek svake godine treba da ode negde gde do tada nije bio. Ispunio sam taj zahtev već 2.januara na Zagajičkim brdima (kako stoje stvari i 2014. ću overiti takođe 2.januara). Evo nekih interesantnih podataka:


  • 29 vikenda sam negde pešačio, od blic tura na Vujan do višednevnih akcija (možda zaokružim na 30 sledećeg vikenda)
  • skoro polovina bile su privatne akcije, sam ili sa društvom koje staje u jedna kola
  • prvi put napravio višednevnu privatnu akciju (Suva planina)
  • od vodiča najviše išao sa Vladom Radivojevićem
  • od planinara najviše zajedničkih akcija sa Draganom Zirojević
  • na 5 planina bio sam po prvi put: Subjel, Zlatibor, Suva planina, Bjelasica i Tornička Bobija
  • po prvi put odlazio na ista mesta u istoj kalendarskoj godini, doduše u različitim godišnjim dobima
  • svakog meseca napravio bar jednu akciju
  • popeo se na Ježevac i Vukan putem kojim se ređe ide
  • treći put išao sa Zokijem Nikolićem u kanjon Trešnjice a ići ću i dalje
  • najlepša akcija u 2013. - Bjelasica


Idemo dalje...

6 коментара:

  1. Predlozi za 2014: Komovi, Tali, Olimp, Prokletije, Karpati, šatorske ture, obrisati prašinu sa velikog ranca,kupiti jaknu....

    ОдговориИзбриши
  2. Zoki, svaka čast. Sviđa mi se ovaj presek godine, lepo je da se sumiraju rezultati (ok, lepo je zasigurno barem meni koji sam lud za statistikom :D), još lepše da se podeli sa drugima. Ovo za Suvu planinu što si išao - želim ti da na najlepšoj našoj planini (skromno, a? :) budeš redovan svake godine, a da neke tamo odemo i zajedno - uslov da se prvo vratim. :)
    Uživaj, srećna ti Nova Godina i predstojeći praznici, svako dobro iz dalekog Ningba! ;)

    PS Kad Zira već poče sa predlozima: moj ti je savet da malo više ''džaraš'' po Kosovu, CG i Albaniji, onda Makedonija i Bugarska pod obavezno takođe, tu leži prava iskonska lepota. Živeli!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, Tales!
    Suvu planiram već u februaru, zimski na Trem. Već dve godine mi izmiče, druge obaveze ga nadvladaju. Inače jeste prava planina, jedna od retkih u Srbiji.

    Imam sve ove tvoje predloge u vidu. Kad bude malo više vremena (a vreme je novac...). Inače Komovi i Pirin su mi prvi pikovi, pa videćemo šta će biti.

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. ...a Stara ? Treći pik ?
    Pozdrav Talesu i njegovim predlozima. Podržavam.

    ОдговориИзбриши